Tiger and Horse


I have been lost the most important thing,that was almost all of my life.
Therefore, I feel very regret for let it go.
As you know, time isn't return back and we can't expectation of that.
Sometimes, I still think about that and every time reach the same terminal.
I have to laugh at myself "How foolish you are?"
However I can't control my heart at all especially for this matter.

I think,
-Now I'm in here because of that.
-I like to taking my time as alone because of that.
-Why I don't want to look for love? because of that.
-Why I want to be independent woman? also because of that.
-because of that.
-because of that.
-because of that.

Certainly,time made me changed.
Thus my reasons of mention above also have been changed already.
Even if I'm sure, the original reason of my exist as present condition is, because of that only.

I would like to graduate from that trauma as soon as possible.
I have been pressed with it more than enough already.
I want to get over it and start afresh my life.

But my mean are different form "I want to forget it".
Rather, I would like to remember it forever, due to it was my "MEANING OF LIFE"


滅茶苦茶な英語で恥ずかしいです。
あまりにもヒド過ぎて、誰にも理解不能かも?
それならばそれで、少しホッとするかも・・・。

心に秘めて居ても仕方ない事もあり、
吐き出す事で前に進むキッカケになればと思ったのですが、
日本語で書くと、きっと痛過ぎて逆効果だと思い英語にしました。
(…と言いつつ、詳細は何も書いていない。私のズルイ所ですね。)
知ってる人には、私が何について喋っているのか、きっとバレバレかなぁ?と思う。
既に数年が経過した今、「え!?まだ頭にあったのか?」って驚きかなぁ?
誰に伝えたい訳でもなく、ここは私の場所だからいいですよね??
思いっきり吐き出したかっただけです。

私は「乗り越えて前に進みたい」と書いた。
だけど、この先も続いて行く私の人生で、
どれ程に大切な物を見つけたとしても、
時間と共に少しずつ重さが減ろうとも、
私の心に黒い点として存在し続け、100%開放される日は来ないと確信しています。

もしもあの時。。。と、過ぎ去った事を何度悔やんでもどうにもならない。

だから、これだけは伝えたい。
本当に、絶対に、これだけは失しないたくないと
心の底から思う何かを見つけたならば、迷う事なく掴んでいてください。
[PR]
by yukojasuk | 2006-12-22 08:51 | マレーシア
<< Oh! My Prince 感動の裏には・・・ <洗... >>