人気ブログランキング | 話題のタグを見る

ありがとうと言わせてッ!

今日、ボーナスを頂きました。

まだ入社1年に満たない上、日本人駐在員でもマレーシア人でもない私。
遠い目で見てたのがホントのトコロだった!
だから、ビックリした!ってのが本音。

半分は貯金。(←つくづく私って、小市民だなぁ"^_^")
それから、紀伊国屋で(思いっきり?)本を買いたいなぁと思っています。
あとは、ちょっとだけ年末セールでお買い物♪

そして最後の30%は、もうすぐ私に会いに来てくれる母に、全部使っちゃう(*^。^*)
それが私、心から嬉しい。

『遊びにおいでよ』って、飛行機のチケット送れない私。
豪華なレストランも多分ムリ。
お宿だって”牢屋”と言われた私のベッドルームだし、
平日だから充分な時間が持てるかも分からないけど、
心から楽しいと思える時間を過ごしたいぃぃぃ!!

私が日々の生活の中で「美味しい!」って思った物を食べて、
私が好きな場所にも連れて行きたい!
夏が好きな母だから、海もいいかなぁ?
それから?それからぁ?????
下手な英語をナマ披露・・・が、相当恥ずかしいのですが、
短い滞在時間を安心して、楽しく、幸せに過ごしてもらうのだ♪

2ヶ月前からその日を夢見て幸せで、
帰ってしまった後も、半年位はフルパワーで居られます。

アカンはもう、
今これ書きながら胸が詰まって、鼻で息してる自分に気付いた!

この機会をくれたお父さん、本当にありがとう。


・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・
Today I received the year-end bonus!
Oh! I was very surprised for that.
Because I didn't reached 1year service with this company yet.
so be honest I didn't expected to I can take it.
So, Thank you for my company's treat of me.


Around 50% of that, I plan to save in my account for my future
And 10% of that,
I'm going to buy a lot of BOOKs written in Japanese@KINOKUNIYA
The other 10% of that, I'll spend it for my Enjoying.
(may be I'm going to go to SHOPING♪& Watch movie ,,,,)

Then the last 30% are the most important expense!
My mother is going to coming over to Malaysia soon (on Feb '07)
As you know, My existing condition is hard to meet with family.

『Please come here to meet me! I give you the Air-Ticket ♪』
I can't say such a lovely sentence to them.
May I can't bring her to very nice restaurant,,,,
But I really want her to feel very enjoy with me from bottom of her heart.
With no any worry, scare, but With full of Enjoy, Happy,
and keep in touch with me.

I would like to bring her my favorite place,
I hope she'll eat my favorite foods.
I wish she would be able to feel my life as real.

I would like to say, "Thank you very much" to my father, who gives me such a grateful opportunity!
本当に本当にありがとう。
・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

by yukojasuk | 2006-12-28 14:06 | マレーシア
<< 私の大晦日報告 → 2007年... KA >>